22 Aralık 2016 Perşembe

Kesme Çorbası

Sabah yazdan kalma tbt yapsamda tam bir kış modundayım ve öğlen içimi ısıtacak #kesmeçorbası yaptım ;1 çay bardağı yeşil mercimek ,1 yemek kaşığı salça ,1 yemek kaşığı tereyağ ,1 avuç kesme hamur (erişte de olur ),1 adet kuru soğan ve nane.Mercimeği iyice yıkayın tencerede haşlayın sonra başka bir tencerede tereyağ eritin soğanları çok ufak doğrayıp kavurun yağda salça ve naneyi ekleyip üzerine 1 tl kadar su ilave edin ,mercimeği de suyuyla birlikte koyup kaynamaya bırakın kaynayınca hamurlarınızı ilave edin hamur pişene kadar kaynatın tuzunu ilave edin afiyetle tüketin ☺️😉

19 yorum:

  1. Hiç denemedim, benim için farklı bir tarif... Emeğinize sağlık... Şeyda Nur Dinçer blogunda sizden bahsetmiş. Onun aracılığı ile geldim ziyaretinize... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bu çorbayı çok severim.Güzel bir paylaşım için teşekkür ederim.Bende "şeydanın günlüğü" blog arkadaşımın tavsiyesi ile geldim ve takibe aldım sizi bana da beklerim.http://fatofotofan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çok severiz biz bunu ailecek. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada blogunu takipteyim sanıyordum canım yanda görünce izle kısmını o zaman anladım. Şimdi takibe aldım bile. Sevgiler.

      Sil
  4. Blogunuzu yeni keşfettim, ben de bekliyorum, sevgiler...
    hasibecengiz.blogspot.com.tr
    Ayrıca blogumda bir çekiliş var, herkes davetli!

    YanıtlaSil
  5. yeşil mercimek kesme çorbaya çok yakışıyor gerçekten , emeğinize sağlık, :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bende çok seviyorum arada maş fasulyesi ile de deniyorum öneririm

      Sil
  6. Bir an kestane çorbası diye okudum ilk. :)

    YanıtlaSil
  7. güzel bi blogger daha buldummm.. takipteyim sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  8. Çok severim ellerinize sağlık sunumunuz iştahımı açtı :))

    YanıtlaSil
  9. merhaba sayfanı beğendim takipteyim ve takibe beni de beklerim,sayfanda damak tadıma uyğun tariflerin hepsini çok beğendim..

    YanıtlaSil
  10. Niesamowita zupa, fasolka mung jest moją ulubioną. Dzięki za udostępnienie.

    wholesale women's clothing

    YanıtlaSil