8 Aralık 2016 Perşembe

Portakallı Çikolatalı Cupcake

Evet sonunda vakit bulup geçen gece yaptığım #cupcake tarifini verebiliyorum☺️ Malzemeler 2 yumurta ,1 su bardağı şeker,1 su bardağı sıvıyağ,1su bardağı yoğurt ,1 paket istediğiniz aromada toz puding ,ben çikolatalı portakallı ekledim 😋kabartmatozu ve 2 su bardağı un (unu dikkatli ekleyin normal kek kıvamını kaçırmayın ;)
Şeker ve yumurtayı güzelce çırpın sırayla sıvı malzemeyi ekleyip çırpmaya devam edin sonra puding ,kabartmatozu ve unu kontrollü ekleyip önceden ısınmış fırında 170 derecede 20dakika pişirin yada kürdan testi ile kontrol edin üzerine kakaolu kremşanti sıktım istediğiniz bir kremada yapabilirsiniz yada sade de süper oluyor tercih sizin 😉😍

9 yorum:

  1. Off çok güzel görünüyor ellerine sağlık arkadaşım aramıza hoş geldin hayırlı olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim daha pek bir şey yazamadım ama olacak inşallah desteğiniz içinde ayrıca teşekkürler

      Sil
  2. Blogun hayırlı olsun, keyifle takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Nefis neffis. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. portakal ve çikolata enfes harika

    YanıtlaSil
  5. Nefis valla bayıldım, kesinlikle deneyeceğim.
    Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil