30 Ağustos 2019 Cuma

Merhaba daha önce de söylediğim  gibi blogda artık yemek tarifi dışında da paylaşımlarım olacak .
İlk olarakta bu yaz yaptığım yurtdışı internet sitesi alışverişi olacak .Beni yakından
tanıyan herkes elbise ,etek giymeyi sevdiğimi çok iyi bilir.Şimdi neler var bakalım.
DEAR LOVER sitesinden iki tane elbise almıştım.
Bu alış verişten çok memnun kalmamın sebebi sitenin güvenilir ve çok hızlı kargo gönderisi oldu.Tabi unutmadan elbisenin kalitesi de çok iyiydi.Kumaşı gayet güzel ve iç astarı olması kullanımı için de büyük rahatlık.
Ben rose gold ayakkabı ile kombinledim ama spor ayakkabı ile de çok rahat kombinleyip çıkabilirim.
Elbisenin renk seçenekleri ve detaylarına  buradan ulaşabilirsiniz.

Sıra geldi ikinci elbiseye bu elbise de çok ferah ve rahattı .Bu yaz en sevdiğim iki elbiseyi de
DEAR LOVER dan almıştım.
Çekimleri de ikea da yaptık ve çok eğlendik diyebilirim.

Tam yaz elbisesi giy ve çık sadece bu elbisenin içine astar giymenizi tavsiye ederim.
Ayaklarımı yerden kesen bu güzel elbiselerimin detaylarını buradan bulabilirsiniz.

ELBİSELER  DEAR LOVER 

7 yorum:

  1. Ihr Foto ist sehr schön. Ich bin sehr interessiert

    wholesale dresses

    YanıtlaSil
  2. This dress looks beautiful to you.

    YanıtlaSil
  3. Dieses Kleid ist zweifellos faszinierend.

    YanıtlaSil
  4. Estou ansioso por mais do seu trabalho.

    YanıtlaSil
  5. Одлична облека, удобна и лесна за носење.
    Washable Mask

    YanıtlaSil
  6. Фотографиите се навистина убави.
    Cotton Mask

    YanıtlaSil